Coronita Magia Iernii

Coroniţă Magia Iernii


Am creat această coroniţă din dorinţa de a avea o decoraţiune făcută de mine şi de care să mă bucur toată iarna alături de cei dragi. Ne putem bucura de această decoraţiune şi după ce au trecut Sărbătorile de iarnă, de aceea o putem crea chiar după sărbători, pentru a ne bucura de frumuseţea iernii, dar şi pentru a mai domoli un pic nostalgia celor mici după vacanţă.

Am avut nevoie de:
- polistiren / 1 cerc din polistiren,
- 1 metru de tul alb
- 1 metru de tul albastru (costă aprox 2 lei metrul),
- cristale, fulgi şi confetti tip steluţe,
- lipici siliconic

Cum am procedat:
Am decupat un cerc din polistiren, pe care l-am găurit în mijloc pentru forma de coroniţă.
Am tăiat tulul în fâşii mici, pe care le-am legat pe polistiren, 5 albe, apoi 5 albastre şi tot aşa, alternându-le.
La final, am lipit cu silipici diferite cristale, fulgi şi steluţe.

Comentarii