Coroniţă de primăvară, cu fluturi


Coroniţă de primăvară, cu fluturi

  

Am creat această coroniţă pentru a ne bucura de primăvară. Am adăugat fluturi multicolori și floricele. Fluturii i-am îndoit ușor, pentru un efect deosebit.

Am avut nevoie de:
  • 1 cerc din polistiren,
  • 1 m fundă verde,
  • o bucată de fundă galbenă, cu buline,
  • o bucată de dantelă, pentru agățătoare,
  • floricele și fluturi confetti,
  • margarete din plastic,
  • lipici siliconic

Cum am procedat:
Am învelit cercul în fundă, trăgând capătul pe dedesubt, lipindu-l discret. În partea de sus, am aplicat și o bucată de fundă galbenă, cu buline.
Am lipit 3 margarete în partea de sus.


Am lipit, din loc în loc, fluturi și confetti de tot felul. Și pentru un efect deosebit, am îndoit fluturașii, ușor între degete.
Vă recomand să folosiți un lipici siliconic (silpici), pentru că e transparent și lipește bine tot felul de confetti și materiale lucioase, dar nu-i bai dacă nu găsiți, folosiți aracet transparent.




Pentru agățătoare, am folosit o bucată de dantelă.


 O primăvară frumoasă!

Comentarii