Decorațiuni de Paște: Aranjament-suport pentru ouă



Aranjament-suport pentru ouă, de Paşte

Azi doresc să împărtăşesc cu voi câteva idei creative. Pentru a decora o servantă mai mică sau masa de Paşte, poate face fiecare un coş din materiale pe care cu toţii le avem la îndemână.

Pentru acest aranjament am avut nevoie de următoarele “ingrediente”:
-O tavă de copt rotundă pentru chec (aceea specială cu un spaţiu în mijloc);
-şerveţele mari cu motive pascale;
-iarbă decorativă din hârtie;
-scoci;
-un pahar înalt;
-flori

Cum se “prepară”:
Pasul 1: am desfăcut şerveţelul şi l-am lipit cu scoci, astfel încât să-l pot dezlipi uşor la final, iar la anul să pot pune alt şerveţel;


Pasul 2: am umplut vasul cu iarbă decorativă;


Pasul 3: am aşezat ouăle vopsite în formă. Se poate depozita uşor în frigider, pentru a păstra în siguranţă ouăle;


Pasul 4: când am aranjat masa, în aşteptarea musafirilor, am introdus un pahar înalt cu floricele în spaţiul din forma de copt.

Musafirii mei au fost încântaţi de acest aranjament. Sper să vă placă şi vouă!


Vă doresc o primăvară frumoasă plină de idei creative!
Cu drag,
Anca Elena Voicu

Distincții:
Proiect premiat de revista Practic Idei pentru casă, grădină și apartament și publicat în nr. 4/2018

Comentarii