Decorațiuni de Paște: ou decorativ


Ou de Paşte

În aşteptarea Paştelui, am pregătit un ou decorativ pentru cei dragi.

Am avut nevoie de următoarele “ingrediente”:
- baloane;
- aracet, apă;
- aţă groasă sau sfoară albă sau colorată;
- ziare;
- iepuraş de pluş, ouă decorative, margarete, iarbă de hârtie

Cum se “prepară”:
Pasul 1: am turnat puţin aracet într-o casoletă. Dacă aracetul este prea gros, se poate dilua cu puţină apă;
Pasul 2: am umflat câteva baloane de dimensiuni diferite;
Pasul 3: am dat aţa prin aracet şi am înfăşurat-o pe fiecare balon. Am lucrat deasupra unor ziare, pentru a nu păta masa de lucru;
Pasul 4: am agăţat oul cu un cârlig de sârmă şi l-am pus la zvântat, cam 24 de ore, în balcon, cu geamul deschis. Trebuie puse nişte ziare pe jos, pentru că se o să mai picure aracetul;
Pasul 5: când este bine uscat, se sparge balonul, care se extrage cu grijă;
Pasul 6: se decupează un cerc din ou, se introduce prin acest spaţiu iarbă decorativă din hârtie, un iepuraş de pluş, ouă, margarete sau alte decoraţiuni. Sau se poate lăsa oul întreg.

Sper să vă placă şi dumneavoastră!

Vă doresc o primăvară frumoasă plină de idei creative!
Cu drag,
Anca Elena Voicu



Distincții:
Proiect premiat de revista Practic Idei pentru casă, grădină și apartament și publicat în nr. 4/2018

Comentarii