Platou de servire


Platou de servire


De curând, am căutat un platou pentru servire în magazine, dar erau destul de scumpe şi nu aveau mărimea pe care o doream. Mie îmi trebuia pentru a aşeza tortul pe el şi a-l orna mai uşor. Dar îl puteţi folosi şi cu rol decorativ. Sau puteţi aşeza fructe pe el.
Aşa că mi-a venit ideea să mi-l fac singură, ajutată de tata, reciclând câteva obiecte vechi: o cupă de îngheţată pe post de picior, iar platoul în sine l-am pus dintr-o farfurie veche de la un cuptor cu microunde care s-a stricat şi de la care am recuperat câte ceva. Important: această farfurie e din sticlă şi rezistă la temperaturi ridicate.

Am avut nevoie de următoarele “ingrediente”:
- farfurie mare de sticlă (recuperată de la cuptorul cu microunde),
- cupă de îngheţată (de la un set mai vechi),
- silicon pentru geamuri (în plus, e şi transparent) sau un pistol de lipit

Cum se “prepară”:
Pasul 1: am aşezat cupa de îngheţată pe dosul farfuriei de sticlă, cu grijă, astfel încât să o centrez;
Pasul 2: după ce i-am făcut semne, am lipit-o cu un silicon care aderă la geamuri. Siliconul pe care l-am folosit eu costă aprox 10 lei şi se găseşte uşor în magazinele de bricolaj;
Pasul 3: l-am lăsat la uscat 24 de ore. Se usucă mai greu… Gata, acum îl puteţi folosi cu plăcere!


Sper să vă placă şi vouă!



Distincții:
Proiect premiat de revista Practic Idei pentru casă, grădină și apartament și publicat în nr. 5/2018

Comentarii