Coroniţă de Paște, cu rățuște și ouă


Coroniţă de Paște, cu rățuște și ouă


Am creat această coroniţă pentru ai mei, să se bucure de o decorațiune cu temă Pascală. Am ales multe oușoare colorate, niște rățuște quilling la care am lucrat cu o zi înainte, ca să se usuce bine și să le pot integra în coroniță, niște crenguțe de salcie mai vechi, floricele, fluturași și un cuib frumos, sus.

Am avut nevoie de:
  • 1 cerc din polistiren,
  • 1.5 metri fundă verde,
  • ouă colorate din polistiren,
  • floricele și fluturi confetti,
  • margarete din plastic și/sau lemn,
  • 2 rățuște quilling,
  • Mărgeluțe mov,
  • câteva crenguțe de salcie,
  • 1 ou cu buline,
  • lipici siliconic,
  • iarbă decorativă,
  • o bucată de fundă verde, cu buline, pentru agățătoare

Cum am procedat:
Am învelit cercul în fundă, trăgând capătul pe dedesubt, lipindu-l discret.
Am pregătit 2 rățuște quilling cu o zi înainte, ca să se usuce bine și să le pot integra în coroniță. Le-am lipit cu grijă pe crenguțele de salcie, lipite la rândul lor, la capete, de coroniță.


Pentru cuib, am folosit iarbă decorativă, un ou și diverse confetti.


Am lipit, din loc în loc, iarbă decorativă, fluturași, oușoare colorate, floricele de tot felul. Și pentru că aveam un ou cu buline și fundiță roșie, care nu mai avea bățul (era o decorațiune de fapt), l-am reciclat, găsindu-i utilizare pentru această coroniță. Mai sus, am lipit și cuibul.
Vă recomand să folosiți un lipici siliconic (silpici), pentru că e transparent și lipește bine tot felul de confetti și materiale lucioase, dar nu-i bai dacă nu găsiți, folosiți aracet transparent.
Pentru agățătoare, am folosit o bucată de fundă verde, cu buline.


 O primăvară frumoasă! 

Comentarii