Borcan decorativ



Borcan decorativ


Acest proiect il putem realiza cu cei mici, cu materiale simple pe care le avem la indemana, astfel incat timpul petrecut in casa sa fie cat mai placut.

Asadar, avem nevoie de urmatoarele:
Un borcan;
·         bucata de rafie sau un material rustic;
·         bucata de dantela;
·         funda sau sfoara colorata;
·         Pietris colorat (eu am tot luat diferite culori in anii trecuti si le schimbam odata cu anotimpurile);
·         Confetti: fluturi, floricele, margelute, orice va place;
·         Un nasture de la un articol vestimentar pe care nu-l mai folositi: in cazul meu a fost unul cu Kitty, de la un fes;
·         decoratiune pentru gradina – eu am avut unul cu o floare galbena
·         Banda dublu adeziva;
·         Aracet sau silpici;
·         Flori uscate – eu am avut iasomie

Cum procedam:
1.     Se spala bine borcanul si se curata de eticheta, cu ajutorul unui bueretl de sarma si putin detergent. Se clateste bine si se lasa la uscat;
2.    Se lipeste pe borcan mai intai bucata de rafie, cu ajutorul unor bucatele de banda dublu adeziva, nu aveti nevoie de multa, puneti doar din loc in loc. Se preseaza cu mainile. Se lipeste in acelasi mod si dantela, apoi sfoara se adauga pur si simplu, se innoada la capat. Nu trebuie lipita, nu va faceti griji, nu cade;
3.    Se lipesc cu aracet sau silpici confetti diverse;
4.    Se adauga si nasturele, atractia centrala;
5.    Se umple borcanul cu pietris colorat; deasupra se presara cateva flori uscate
6.    Se adauga decoratiunea finala, cea de gradina, in cazul meu floarea galbena

Sper sa va placa!

Zi cu soare!




Comentarii